13 Şubat 2015 Cuma

Artık brokiliyi severek yiyeceğiz


Brokoliyi herkes severek yemez ama bu tarifimizle artık yiyebilecekler sanırım.

Malzemeler

Brokoli,
1 dolu tatlı kaşığı hardal,
2,5 dolu tatlı kaşığı mayonez,
3 diş sarımsak,
1 çorba kaşığı limon,
1 tatlı kaşığı toz şeker, tuz.

Yapılışı :


Brokolilerin haşlama suyundan da kullanacağımız için sirkeli
suda yıkayıp, tuz ilaveli suda diri kalacak şekilde haşlıyoruz.
Bütün malzemeleri haşlama suyundan da çok az katarak,
karıştırıp brokoliler sıcakken üzerlerine döküyoruz.Ağzı kapalı
bir kapta dinlendirip soğuttuktan sonra servis yapabiliriz.

Herkese afiyet olsun.





6 yorum:

çatlakkafe dedi ki...

ellerinize sağlık,sevgiler

Bak Bu Harika dedi ki...

Brokoliyi çok severim ama hiç böyle denemedim. Teşekkürler. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

Merinin mutfağından:) dedi ki...

Değişik bir sos deneyeceğim ellerinize saglik

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık görüntü güzel denedim tadıda muhteşem oldu

Güloanne mutfakta dedi ki...

Brokoliyi hiç sevmem ama hardal ve mayonezin sayesinde yutulabilir belki ellerinize sağlık.